Kuidas osta e-poest

E-poe kasutajaks registreerumine

E-poodi saate siseneda kasutajanime ja parooli abil. Kasutajaks saab ennast registreerida kassas, klikkides nupule „Loo konto?“. Täitke nõutud ankeet ja vormistage tellimus vajutades nupule „Esita tellimus“. Kasutajanimeks on teie e-posti aadress ja konto parooli saate sisestada ise. Kinnitus registreerumise kohta saadetakse teie poolt sisestatud e-posti aadressile.

NB! Tellimuse tegemiseks ei pea omama kasutaja kontot. Tellimusi saab teha ka ilma kontot omamata.

Mida saate teha sisseloginud kliendina?

– Vaadata infot varasemate tellimuste kohta;
– Muuta oma (kontakt)andmeid;
– Sooritada mugavalt e-poest uusi oste.
– Taotleda  rendilepinguid.

Kauba rentimine

Kui soovite e-poes kaupa rentida, siis klikake toote kõrval olevale nupule “Rendi.” Teile kuvatakse rendi avalduse ankeet. Täitke vajalikud andmed ja klikake nupul “Esita taotlus”.  Teie avaldus vaadatakse läbi ja Teiega võetakse 2 tööpäeva jooksul ühendust. Kui kõik on korras, edastatakse Teile rendileping ankeedis sisestatud e-posti aadressile.

Kauba lisamine ostukorvi

Kui leiate sobiva kauba, siis vajutage nupule “Lisa korvi“.
Seejärel saate jätkata teiste toodete valimist või alustada ostukorvis ostu vormistamist. Ostmiseks klõpsake lingil “Vaata ostukorvi.”

Hiljem on Teil võimalik ostukorvi lisatud toodete vaatamiseks klikkida lehe parempoolses ülemises nurgas lingil „Ostukorv“.

Ostukorvi ülevaade

1. Lisage ostukorvi soovitud kaubad.
2. Vaadake ostukorv üle ja veenduge, et seal on õiged tooted ja kogused.
3. Ostu sooritamiseks vajutage „Mine kassasse“.

Maksja andmed

– Sisestage oma andmed ning valige tasumisviis.
– Kaupade eest saate maksta sobiva pangalingi kaudu või ettemaksuarve alusel.
– Tutvuge kindlasti e-poe kasutustingimustega ja märkige, et olete nendega tutvunud.

Kohaletoimetamine

Valige sobiv kauba kättetoimetamise viis:

– kaup tuuakse Teile kulleriga koju;
– tulete ise järgi: Välja tn. 7, Pärnu;
– SmartPost pakiautomaat;
– Omniva pakiautomaat;

Aadressilt Välja tn. 7 saate kauba kätte juba vahetult peale kauba eest tasumist. Kulleri või pakiautomaadiga toimetatakse kaup kätte 3 tööpäeva jooksul arve tasumisest. Kui ostukorvi sisu ületab 200 €, siis toimetatakse kaup kliendini tasuta.

Maksmine

Kui tasute kauba eest pangalingiga, valige pank, kust soovite ülekande teha.
Kui olete internetipangas makse sooritanud, vajutage kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde”.

Tellimuse täitmine ja tarneinfo jälgimine

Kui olete ostu sooritanud, tuleb e-postkasti teade, et tellimuse esitamine õnnestus. Kui e-posti teadet ei saa, helistage lisainfo saamiseks telefonil +372 504 6928.

E-posti teel anname teada ka sellest, kui kaup on teele saadetud. Kaubad toimetab Teieni meie koostööpartnerist kullerfirma 3 tööpäeva jooksul. Kullerteenust saab tellida ainult Eesti piires.

Kauba tagastamine

Juhul kui Teie poolt tellitud toode ei tööta või on transpordi käigus vigastada saanud, võtke meiega kohe ühendust infotelefonil +372 504 6928 või e-posti aadressil: . Tarbijal on õigus 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast kaup tagastada ja saada tasutud raha tagasi (k.a. transpordikulu).

Tagastamisel pakkige kaup originaalpakendisse ja lisage sellele kaasasolnud ostuarve.

Kui Teil tekib seoses kauba kättesaamise või tagastamisega küsimusi,

helistage telefonil +372 504 6928.

Transport e-poes

Kohaletoimetamise hinnad

– tulen ise järgi Välja tn. 7 Pärnu – 0 €

– SmartPost pakiautomaat – pakk kuni 5 kg  3,90 € ja üle 5 kg  4,90 €

– Omniva pakiautomaat – pakk kuni 5 kg 5,00 € ja üle 5 kg 6,90 €

– kohaletoomine (kauba toob kuller) – pakk kuni 5 kg 5,90 €  ja üle 5 kg  9,90 € 

– Kui ostukorvi sisu ületab 200 €, siis on kohaletoimetamine kulleriga tasuta.

Tulen ise järgi

Kui lähete kaubale ise järgi AS Veikandi kontorisse aadressil Välja tn. 7 Pärnu, siis kohaletoimetamise eest lisatasu maksma ei pea.

Kauba tellimine SmartPost pakiautomaati

SmartPosti pakiautomaat on „iseteeninduslik postkontor“. Pakiautomaadid asuvad kaubanduskeskustes, kuhu on hea ligipääs, head parkimistingimused ja õhtul kaua avatud.

Loe lähemalt SmartPosti kohta siit

Kauba tellimine Omniva pakiautomaati

Omniva pakiautomaat on välitingimustes kasutatav pakiautomaat, millele on ligipääs 24h ööpäevas.

Loe lähemalt Omniva kohta siit

Kauba kohaletoomine kulleriga

Kohaletoomise saate tellida ainult Eesti piires. Tellides kauba kättesaamise kulleriga, palume lisainfo lahtrisse sisestada kuupäeva, millal soovite kauba kätte saada. Lisainfo lahtrisse võite panna kirja täpsustava info paki vastuvõtja kohta või teated võimalikest takistustest (kuri koer, uksekell ei tööta vms)

Kauba toimetab Teieni kullerfirma ELS

Kui tellitud kaup ei jõua lubatud ajaks Teieni, andke sellest teada telefonil +372 504 6928 või e-posti aadressil

Maksetingimused

Saksavorst e-poes saab kaupade eest tasuda pangalingiga või ettemaksu alusel.

Pangalingiga

Maksta saate Swedbanki, SEB Panga ja LHV internetipanga kaudu.

NB! Pärast kauba eest tasumist (pangaülekande tegemist) väljuge e-panga lehelt vajutades nupule “Tagasi kaupmehe juurde”. Tellimuse ja makse kinnituseks kuvatakse tellimuse kinnitus.

Arve alusel

Valides makseviisiks “Tasun arve alusel”, saadetakse arve tellimuses märgitud e-posti aadressile.

NB! Tellimust asume täitma pärast arve laekumist, tarneaeg lükkub edasi maksega viivitatud päevade arvu võrra.

Remont ja hooldus

Mida peate tegema kui Teie seade ei tööta?

Esmalt kontrollige, kas kasutate seadet vastavalt kasutusjuhendile.
Kui seade siiski ei tööta, otsige üles ostu tõendav dokument.

Remondi ja hoolduse osas võtke ühendust Veikand Service Centeriga e-posti aadressil service@veikand.ee või telefonil 38 53 082.

Kui Teil puudub ostu tõendav dokument, siis ei saa Te saata puudustega seadet remonti ega garantiisse.

Mis on seadme remonti andmiseks vajalik?

Remonti saatke ainult rikkis seade ja/või lisatarvikud, mis on vajalikud puuduse määratlemisel.

Kas seadme remont on tasuta või tasuline?

Veikand kõrvaldab pretensioonide esitamise õiguse ajal ilmnenud puudused tasuta.
Kliendile on pretensioonide esitamise aeg 24 kuud alates ostu kuupäevast.
Veikand ei kõrvalda pretensiooni esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta, kui see on põhjustatud:

– normaalsest kulumisest;
– ebaõigest kasutamisest või hooldamisest (sh juhul, kui seadet on remontinud või hooldanud tootja poolt volitamata isik);
– seadme ja/või detaili seerianumbri, kontrollkleebise või markeeriva kleebise rikkumisest, vahetamisest või eemaldamisest;
– kliendile enne seadme ostmist Veikandi poolt teatavaks tehtud puudustest;
– välisteguritest. Välisteguriteks loetakse muuhulgas äike, nõuetele mittevastav elektripinge ja elektripinge kõikumised, niiskus, vedelik, mehhaanilised vigastused vms.

Veikand tugineb vastutuse kindlaks määramisel Veikand Service Centeri poolt teostatavale ekspertiisile (diagnostikale). Kui ekspertiisi tulemusel selgub, et puudused on põhjustatud eelpool loetletud teguritest, kuid seadme remontimine on võimalik, siis on Teil võimalik tellida tasuline remont. Vedeliku/niiskuskahjustusega ja/või mehaanilise vigastusega seade kuulub ka edaspidi remontimisele üksnes tasulises korras.

Seadmele teostatud ekspertiisi (diagnostika) eest tuleb tasuda ekspertiisi tasu kui Veikand ei ole vastutav seadmel ilmnenud puuduse kõrvaldamise eest ning seadme remontimine ei ole võimalik. Samuti tuleb Teil tasuda ekspertiisi tasu kui seadmel ei tuvastata ekspertiisi (diagnostika) tulemusel puudust ning seade vastab tootja tehnilistele nõuetele.

Ekspertiisi tasu ei pea maksma esimese kuue kuu jooksul alates ostu kuupäevast.

Kui Te ei nõustu Veikandi seisukohaga, tuleb Teil tõendada seda, et:
– tegemist on puudusega (lepingutingimustele mittevastavusega);
– puudus või selle põhjus eksisteeris seadme üleandmise hetkel;
– Veikand on puuduse eest vastutav.

Esimese 6 kuu jooksul ilmnenud puuduste korral peab klient tõendama seda, et:
– tegemist on puudusega (lepingutingimustele mittevastavusega);
-puudus või selle põhjus ilmnes esimese 6 kuu jooksul (klient pöördus Veikandi poole esimese 6 kuu jooksul).

Kui Veikand on andnud seadmele müügigarantii, siis tagab Veikand puuduste kõrvaldamise kooskõlas müügigarantii tingimustes tooduga.

Kaua võtab aega seadme remont?

Ekspertiisile ja remondile kuluv aeg sõltub puudusest. Tavaliselt ei ületa see 14 kalendripäeva. Tegelik remondiaeg lepitakse kokku seadme remonti vastu võtmisel.

Kui seade on juba mitmendat korda remondis?

Kui viga hakkab korduma ja ei ole kõrvaldatav, siis seade asendatakse või hüvitatakse. Seadusest tulenevalt ei ole remondikordade arvule piiranguid seatud, kuid reeglina seade asendatakse või hüvitatakse sama vea kolmandal ilmnemiskorral.

Kui ma ei oska seadet kasutada?

Proovige leida abi kasutusjuhendist. Kui Te ei leia kasutusjuhendit üles, siis leiate selle meie e-poest toote lisainfost.

Lae alla: Kasutustingimused

Liitu uudiskirjaga

Liitusite edukalt meie uudiskirjaga. Täname Sind!


Makse ja tarneviisid


Partnerid: