Seisuga 13.06.2014

1. Kasutustingimuste objekt ja üldsätted

1.1. Käesolevad Saksavorst e-poe kasutustingimused (edaspidi Tingimused) reguleerivad aadressil www.saksavorst.ee asuva e-poe (edaspidi e-poe) haldaja, kelleks on Veikand AS (registrikood 10313504, KMKR nr EE100084450, asukoht Välja tn. 7 Pärnu 80010, tel. +372 446 4930, e-post või , edaspidi Müüja) ja e-poe kasutaja (edaspidi Ostja) vahelisi e-poe kasutamisest ja selle käigus sõlmitavatest tehingutest tulenevaid õigussuhteid, samuti e-poe kasutamise üldtingimusi.

1.2. E-poe teenus võimaldab Ostjal sõlmida e-poes Müüjaga ostu-müügileping e-poes müüdava(te) asja(de) (edaspidi Kaup/Kaubad) suhtes. Lisaks sellele on Ostjal võimalik e-poes esitada rendilepingu taotlus(ed).

1.3. www.saksavorst.ee on Müüja poolt loodud internetipood, mille vahendusel toimub Kaupade/Teenuste müük Ostjale.

1.4. Enne Kauba suhtes ostu-müügitehingu teostamist ja rendilepingu taotluse esitamist kinnitab Ostja, et ta on Tingimustega tutvunud, nõustub neid täitma ja järgima ning käsitleb neid Müüjaga sõlmitava tehingu siduvate tingimustena. Tingimustega mittenõustuv Ostja ei saa Müüjaga sooritada Kauba suhtes ostu-müügitehingut.

1.5. Lisaks Tingimustele reguleerivad Müüja ja Ostja vahelisi e-poe kasutamisest tekkivaid õigussuhteid ka Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid, millistest tuleb Müüjal ja Ostjal lähtuda ka Tingimustes eraldi lahendamata jäänud küsimustes.

1.6. Müüja on õigustatud e-poe arengust tulenevalt ning e-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides käesolevaid ostutingimusi ja hinnakirja muutma ning täiendama. Muudatustest ja täiendustest teatatakse internetileheküljel www.saksavorst.ee. Ostutingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamishetkest internetileheküljel www.saksavorst.ee. Kui tellimus edastati enne ostutingimuste muudatuste jõustumist, rakendatakse neid ostutingimusi, mis kehtisid tellimuse edastamise ajal, välja arvatud juhul, kui seaduses või käesolevates Tingimustes on ette nähtud teisiti.

2. Ostu-müügitehingu pooled

2.1. Müüjaks on E-poe haldajaks olev äriühing ärinimega Veikand AS (registrikood 10313504, KMKR nr EE100084450, asukoht Välja tn. 7 Pärnu 80010, tel. +372 446 4930, e-post ja )

2.2. Ostjaks võib olla vähemalt 18-aastane füüsiline isik ja iga juriidiline isik, kes enne ostu-müügitehingu teostamist ja rendilepingu taotlemist kinnitab, et on Tingimustega tutvunud ning nõustub ja kohustub neid täitma.

3. Kaupade hinnad, kättesaadavus ja tooteinfo

3.1. Kõikide e-poes müüdavate Kaupade hinnad on eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis ostu-müügitehingu sooritamise hetkel kehtivat käibemaksu.

3.2. Lisaks Kauba ostu-müügihinnale kohustub Ostja tasuma ka tema poolt ostetava Kauba sihtkohta toimetamisega kaasneva transpordikulu (edaspidi Transpordikulu), v.a. juhul kui Ostja on tellimuse vormistuse käigus valinud valiku “Tulen ise järgi Välja tn. 7 Pärnu”. Kui Kauba sihtkoht asub Eesti Vabariigis, on Transpordikulu suuruseks vastavalt kauba kogusele kuni 5 kg 3,90 € Smartposti pakiautomaat, 5,00 € Omniva pakiautomaat ja 5,90 € ELS Kuller või kauba kogusele üle 5 kg 5,90 € Smartposti pakiautomaat, 6,90 € Omniva pakiautomaat ja 9,90 € ELS Kuller. Seda eeldusega, et see on kooskõlas transpordifirma veotingimustega. Üldjuhul toimetatakse kaup Ostjale kätte 3 tööpäeva jooksul. Kui ostukorvi sisu ületab 200 €, siis toimetatakse kaup kliendini tasuta.

3.3. Müüjal on ilma etteteatamata igal hetkel õigus muuta Kaupade hindu. Juhul, kui Müüja muudab Kaupade hindu pärast Ostja poolt Kauba suhtes tellimuse esitamist, kohustub Müüja müüma Kauba Ostjale hinnaga, mis kehtis Ostja poolt ostu-müügitehingu sõlmimise hetkel. Kui Müüja poolt muudetud hind on soodsam Ostja poolt ostu-müügitehingu sõlmimise hetkel kehtinud hinnast, ei ole Ostjal õigust nõuda Müüjalt hinnavahe kompenseerimist või Kauba müümist pärast ostu-müügitehingu sõlmimist kehtestatud soodsama hinnaga. Kui aga Kauba muudetud hind on kõrgem Ostja poolt ostu-müügitehingu sõlmimise hetkel kehtinud hinnast, on Ostjal õigus Tingimuste p-s 6.1. sätestatud tingimustel taganeda ostu-müügi tehingust vastavalt Tingimuste p-le 6.4.

3.4. Juhul, kui tehnilise vea tõttu on e-poes pakutava Kauba hind muutunud/muudetud võrreldes vastava Kauba tavalise turuhinnaga ebamõistlikult odavaks ja Müüja ei ole Kauba juures eraldi märkinud, et tegemist on tema poolt Kaubale kehtestatud allahindlusega, siis on Müüjal õigus taganeda vigase hinnaga Ostja poolt sõlmitud ostu-müügitehingust eeldusel, et Müüja ei ole Kaupa Ostjale veel ostu-müügitehingu täitmiseks sihtkohta saatnud.

3.5. Ostjat huvitava Kauba kohta täieliku ülevaate (sh toote tehnilised omadused ja väljanägemine) saamiseks on Ostjal võimalik pöörduda Müüja poole läbi e-kirja teel saadetava päringu aadressile , helistades telefonile +372 504 6928 või sõltuvalt tootest ning üksnes eelneva kooskõlastuse korras tulles ise kohale AS Veikandi kontorisse, aadressiga Välja tn. 7 Pärnu.

3.6. Tooteinfos kajastatud Kauba koguse ja hinna muudatused jõustuvad alates selle avaldamisest www.saksavorst.ee e-poes.

3.7. Kui kaubainfos on eraldi märgitud kohaletoimetusaeg, siis on see toodud tööpäevades.

3.8. Müüja võib kasutada toodete juures illustreerivaid pilte.

4. Tellimuse vormistamine, ostu-müügitehingu sõlmimine

4.1. Tellimusi võetakse vastu e-poes www.saksavorst.ee automaatse tellimissüsteemi kaudu.

4.2. Tellimine ei ole ostu-müügi lepingu sõlmimine. Ostu-müügi lepingu sõlmimise ja kohustuste tekkimise faktiks on ainult käesolevate Tingimuste punkti 4.14. täitmine.

4.3. Ostja poolt e-poe välja valitud Kauba suhtes ostu-müügitehingu sooritamiseks tuleb Ostjal esmalt lisada soovitav Kaup Ostukorvi, klikkides selleks Kauba tooteinfo lehekülgedel asuvale lingile „Lisa korvi”. Juhul, kui Ostja soovib sama ostu-müügitehingu raames osta veel Kaupu, peab ta eelkirjeldatud toimingu sooritama iga tema poolt soovitava Kauba puhul.

4.4. Olles soovitud Kauba(d) välja valinud ja need Ostukorvi lisanud, peab Ostja ostu-müügitehinguga edasiminemiseks klikkima ülal päises paiknevale lingile „Ostukorv”. Ostjal on Ostukorvis võimalik suurendada või vähendada ostetavate Kaupade kogust, samuti Kaupu Ostukorvist eemaldada. Ostukorvis tehtud muudatused uuenevad automaatselt vastavale käsklusklikile vajutades.

4.5. Ostja poolt Ostukorvi lisatud Kaupade hinnale lisandub vastavalt Tingimuste p-s 3.2. sätestatule ka Transpordikulu, mis liidetakse Ostukorvis automaatselt Ostja poolt Kaupade eest tasumisele kuuluvale hinnale ning mis tekib vastavalt Ostja transpordi valikule Ostukorvis eraldiseisva reana.

4.6. Kui Ostja on tema poolt ostetavad Kaubad lõplikult välja valinud ja soovib ostu-müügitehingu teostamisega edasi minna, tuleb tal klikkida lingile „Mine kassasse“.

4.7. Enne tellimuse Müüja poolt vastuvõtmist peab Ostja sisestama enda kontaktandmed ehk täitma ära ankeedi oma isikuandmetega (eesnimi, perekonnanimi, Kauba sihtkoht: linn, aadress, postiindeks; kontakttelefon, e-posti aadress, juriidilise isiku puhul juriidilise isiku ärinimi, registrikood, KMKR nr, juriidilise isiku juriidiline aadress, Kauba sihtkoht, esindaja ees- ja perekonnanimi).

4.8. Enne tellimuse esitamist peab Ostja valima antud loendist soovitud transpordi. Valida saab eelnevalt mainitud kolme saatmisviisi vahel, milleks on „Tulen ise järgi Välja tn. 7 Pärnu “, „Lähen ise järgi pakiautomaati“ ja „Kuller toob koju ära.“ Pakiautomaatiks on Smartpost või Omniva ning kullerteenust pakub ELS Kuller. Kui ostukorvi sisu ületab 200 €, siis toimetatakse kaup kliendini tasuta.

4.9. Enne kui tellimuse lõplikult ära vormistada saab, peab Ostja valima ostetavate Kaupade eest maksmise viisi, misjärel peab Ostja klikkima nupul „Maksma“. Makseviiside puhul on Ostjal võimalik valida, kas ta tasub Kauba eest:

4.9.1. internetipanga kaudu, valikus on Swedbank, SEB ja LHV Pank. Ostja valib loetelust endale sobiva krediidiasutuse, kelle internetipanga vahendusel ta soovib Kauba eest tasuda või;

4.9.2. ülekandega (nupp „Tasun arve alusel“).

4.10. Ostja annab Müüjale õiguse tema poolt E-poe sisestatud isikuandmete töötlemiseks ja säilitamiseks. Müüja kinnitab, et kõiki E-poe kasutamise ja ostu-müügitehingute sõlmimise käigus teatavaks saanud Ostja isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.

4.11. Tellimuse ankeeti täites peab Ostja ostu-müügilepingu sõlmimiseks märkima „linnukese“ kasti „Olen lugenud ja nõustun ostutingimustega”, millega Ostja kinnitab, et on Tingimustega tutvunud, neist aru saanud ja nõustub neis sätestatud tingimustel Müüjaga ostu-müügilepingut sõlmima. Soovi korral on Ostjal võimalus Tingimused välja printida või salvestada need digitaalsel kujul enda andmekandjale.

4.12. Pärast ankeedi täitmist isikuandmetega, transpordi ja maksmisviisi valimist tuleb Ostjal juhul, kui ta on makseviisiks valinud ühe kolmest pangalingist, klikkida lingile „Maksma“, misjärel suunatakse Ostja tema poolt valitud internetipanka. Peale makse sooritamist internetipangas peab Ostja klikkima nupul „Tagasi kaupmehe juurde“, mille järel saab Müüja pangast kinnituse Ostja poolt Kauba tasumise kohta. Juhul kui Ostja jättis nuppu “Tagasi kaupmehe juurde” klikkimata, ei vastuta Müüja vormistatud tellimuse temani mitte jõudmise ega sellest võimalike tulenevate kahjude eest, sest tegemist on ilmse Ostja tegemata jätmisega.

4.13. Juhul, kui Ostja on makseviisiks valinud „Tasun arve alusel“, saadetakse Ostjale pärast ankeedi täitmist isikuandmetega ja nupu „Maksma“ vajutamist ettemaksuarve. Ettemaksuarve saadetakse süsteemi poolt automaatselt Ostja poolt märgitud e-posti aadressile. Ostu-müügitehingu sõlmimiseks kohustub Ostja Müüja poolt saadetud arve enda poolt valitud viisil ise tasuma.

4.14. Ostja ja Müüja vahel loetakse Kauba suhtes ostu-müügitehing sõlmituks hetkest, kui Müüja on saanud kinnituse Kauba eest täieliku tasumise kohta või kui arve on tasutud ning arvel sätestatud summa on täies ulatuses laekunud Müüja pangakontole. Eduka tellimuse sooritamise ja ostu-müügilepingu sõlmimise korral saadab Müüja Ostja poolt märgitud e-posti aadressile elektroonilise tellimuse jõustumiskinnituse (tellimuse maksekinnituse). Seega ostu-müügi tehing loetakse sõlmituks (jõustunuks) sellest hetkest, kui kokkulepitud ettemaksusumma on laekunud e-kauplust opereeriva Müüja arveldusarvele või erandina eelneva kokkuleppe korral Müüja kontoris asuvasse kassasse.

4.15. Kui Ostja ei ole tellimuses märgitud maksetähtaja (reeglina 7 kalendripäeva või juhul kui Müüja ei ole märkinud teisiti) jooksul alates tellimuse vormistamisest tasunud tellimuses toodud Kauba eest, tühistab Müüja tellimuse automaatselt ning ostu-müügilepingut Ostja ja Müüja vahel Kauba suhtes ei sõlmita.

5. Tellimuse täitmine, Kauba kohaletoimetamine ja üleandmine

5.1. Müüja kohustub koheselt pärast ostu-müügitehingu sõlmimise kohta informatsiooni saamist asuma ostu-müügitehingut täitma, väljastades ostu-müügitehingu objektiks oleva Kauba Ostja poolt märgitud sihtkohta toimetamiseks vastavalt valitud transpordiliigile vastavale transpordiettevõttele.

5.2. Tellimust vormistades saab Ostja Ostukorvis valida talle sobiva variandi Kauba kohaletoimetamiseks ja üleandmiseks:

5.2.1. tulla ise kaubale järele Müüja kontorisse aadressil Välja tn. 7 (tööpäevadel 09.00 – 17.00). Kaubale võib järele tulla juba vahetult pärast kauba eest tasumist;

5.2.2. valida Eestimaa piires tasulise teenusena SmartPosti või Omniva pakiautomaadi. SmartPosti või Omnivaga valitav saadetis peab vastama allolevatele tingimustele:

5.2.2.1. tellitava Kauba kaal koos pakendiga ei tohi ületada 25kg;

5.2.2.2. tellitava Kauba maksimaalsed mõõdud ei tohi pakendina ületada 60 x 36 x 60 cm. Juhul, kui tellitud Kaup ei mahu pakiautomaati, saadetakse see Ostjale ELS Kulleriga.

5.2.3. valida tasulise teenusena ELS kulleri teenus. Pakk tuuakse Ostja poolt määratud aadressile.

5.3. Kui ostukorvi sisu ületab 200 €, siis toimetatakse kaup kliendini tasuta.

5.4. Ostja ostetud Kaup toimetatakse Ostja poolt märgitud Eesti Vabariigis asuvasse sihtkohta üldjuhul ühe kuni kolme tööpäeva jooksul ning selle üleandmine Ostjale toimub tööpäeviti ajavahemikus 08:00-18:00 ning laupäeviti 10:00-15:00. Võimalusel helistab Kaupa kohaletoimetav transpordiettevõtte esindaja Ostja kontakttelefonile alati ka ette ja lepib Ostjaga eelnevalt täpse Kauba kättetoimetamisaja kokku. Müüja palub Ostjal tagada Kauba vastuvõtmiseks Ostja poolt märgitud sihtkohas enda või volitatud isiku kohalolek.

5.5. Juhul, kui Kauba sihtkohta toimetamise tarnetähtaja viivitus või muu sellega seotud arusaamatus on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud isikuandmete ebatäpsusest või ebaõigsusest, ei vastuta sellise viivituse eest Müüja ning Ostjal puudub õigus ostu-müügilepingust taganeda.

5.6. Vigastatud pakendiga Kaubast tuleb Ostjal teatada e-posti aadressile või Müüja infotelefonile +372 504 6928.

5.7. Ostja peab Kauba kättesaamisel ja selle kasutusse võtmisel arvestama, et ta avaks Kauba pakendi võimaluse korral ettevaatlikult seda kahjustamata ning säilitaks Kauba pakendi, samuti Kaubale paigutatud kõik tehasekleebised ja seerianumbrid, et välistada lepingust taganemise soovi korral sellega seonduvad riskid vastavalt Tingimuste p-le 6.7.

6. Ostu-müügilepingust taganemine

6.1. Ostjal on õigus ostu-müügilepingust taganeda olukorras, kus Ostja ja Müüja vahel on ostu-müügitehing sõlmitud, kuid Kauba kohaletoimetamine Ostja poolt määratud sihtkohta viibib Müüjast tuleneval põhjusel üle Tingimustes määratud tarnetähtaja või kui Kauba hind on ostu-müügi tehingu sõlmimise ajahetkega võrreldult muutunud kallimaks. Ostjal on õigus sellisest lepingust taganeda 3 tööpäeva jooksul alates Müüjalt Kauba viibimise ja selle põhjuste kohta teadasaamisest, esitades Müüjale vastavasisulise kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis taganemisavalduse.

6.2. Füüsilisest isikust Ostjal on õigus taganeda ostu-müügilepingust 14 kalendripäeva jooksul alates Kauba kättesaamisest. Ostu-müügilepingust taganemiseks peab Ostja esitama Müüjale nimetatud tähtaja jooksul kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis taganemisavalduse. E-pood jätab endale õiguse vajadusel nõuda lisafotosid tagastatavast kaubast. Et taganemise põhjuseks võib olla tehniline põhjus, milles Ostja ei pruugi omada erialast pädevust, siis peab Ostja taganemisavalduses märkima ka taganemise põhjuse kirjelduse, et aidata selliselt Müüjal Ostjat nõustada ja võimalikust Kauba käsitlematusest tingitud probleemi lahendada. Juhul kui seejärel ei õnnestu Müüjal Ostjat rahuldavalt probleemi lahendada, on Ostjal õigus kaup tagastada.

6.3. Ostjal puudub õigus ostu-müügilepingust taganeda, kui ostu-müügilepingu objektiks olevaks Kaubaks on toode, mida ei saa selle olemuse tõttu tagastada, mis on avatud, mis on kiiresti riknev või mille kasutamistähtaeg on möödunud;

6.4. Ostja poolt lepingust taganemise korral kohustub Müüja tagastama Ostjale tagastatud Kauba eest tasutud ostu-müügihinna. Müüja kannab raha tagastatud Kauba eest Ostjale tagasi samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine ning seda hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul alates taganemisavalduse jõudmisest Müüjani, eeldusel, et Ostja on sama tähtaja jooksul Kauba Müüjale tagastanud, Kaup vastab Tingimuste p-s 6.5. sätestatud nõuetele ning ei esine alust Ostjale tagastatava summa vähendamiseks või tasaarvestamiseks vastavalt Tingimuste p-le 6.7. või kui käesolev Tingimus rakendub p 3.3. tõttu.

6.5. Ostja poolt tagastatav Kaup peab olema komplektne (sisaldama kõiki Kauba pakendis sisaldunud esemeid, sh lisavarustust ja nende kõiki pakendeid). Tagastatav Kaup ei tohi olla kasutatud ning peab olema originaalpakendis. Kui selgub, et Kaup on kasutatud, omab Müüja õigust tagastusest keelduda või juhinduda mõistliku kasutuse põhimõttest. Tagastatava Kauba pakend ei tohi olla rikutud ning peab olema kaubandusliku välimusega.

6.6. Ostja kannab Kauba Müüjale tagastamisega seotud transpordikulutused .

6.7. Kui Ostja poolt tagastatav Kaup (ja/või Kauba pakend) on halvenenud, vigastatud või kahjustunud ning selline halvenemine/kahjustumine on põhjustatud Ostjast tulenevatest asjaoludest, on Müüjal õigus on Müüjal õigus taganemissoovist keelduda või tasaarvestada Kauba väärtuse vähenemine Ostja poolt Kauba eest tasutud ning Ostjale tagastamisele kuuluva summaga. Tasaarvestamiseks saadab Müüja Ostjale tasaarvestamise avalduse Ostja poolt tellimuse vormistamisel teatatud e-posti aadressile. Juhul, kui Ostja ei ole nõus tasaarvestamise teates näidatud väärtuse vähenemisega, on Ostjal õigus kaasata Kauba väärtuse vähenemise kindlaks tegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Ostja ja Müüja vahel, v.a juhul, kui ühe poole seisukoht osutub ekspertiisi tulemusena ilmselt põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus ilmselt põhjendamatuks.

6.8. Müüjal on õigus ostu-müügilepingust taganeda olukorras, kus tehnilise vea tõttu on e-poes pakutava Kauba hind muudetud võrreldes vastava Kauba tavalise turuhinnaga ebamõistlikult odavaks ja Müüja ei ole Kauba juures eraldi märkinud, et tegemist on tema poolt Kaubale kehtestatud allahindlusega, ning Müüja ei ole Kaupa Ostjale veel ostu-müügitehingu täitmiseks sihtkohta saatnud. Müüjal on õigus sellisest tehingust taganeda 3 tööpäeva jooksul alates sellise vigase hinnaga sõlmitud tehingu teadasaamisest, esitades Ostjale vastavasisulise kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis avalduse. Müüja kohustub tehingust taganemise korral hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul tagastama Ostjale tema poolt Kauba eest tasutud ostu-müügihinna ja Transpordikuluga.

6.9. Juhul kui peale Kauba tagastamist ilmneb, et Kaup vastab Tingimuste p-s 6.3. ja/või ei vasta Tingimuste p-des 6.5., 6.7. toodud tingimustele, siis raha Ostjale ei tagastata ning tagastatud toode jääb Müüja juurde hoiule. Hoiustamise või Ostjale toote tagastamisega seotud kulud katab Ostja.

6.10. Ostja nõustub võimalusega, et Tingimuste p 6 kuritarvitamisel Müüja keeldub teda edaspidi teenindamast.

6.11. Lisaks Tingimuste p-des 6.1., 6.2. ja 6.8. sätestatud lepingust taganemise õigusele on nii Ostja kui ka Müüja õigustatud Tingimuste rikkumise korral või Kauba mittevastavusel kasutama ka teisi seadusest tulenevaid õiguskaitsevahendeid.

7. Müüja vastutus Kauba mittevastavuse puhul ja Kauba tootja müügigarantii

7.1. Müüja vastutab Kauba lepingutingimustele mittevastavuse ja puuduste eest, mis ilmnevad 24 kuu jooksul arvates Kauba üleandmisest Ostjale, eeldusel et tootja ei ole sätestanud teisiti.

7.2. Kaubal puuduse ilmnemisel peab Ostja hiljemalt 2 kuu jooksul puuduse ilmnemisest sellest Müüjat teavitama, esitades selleks Müüjale kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis pretensiooni. Ostja peab pretensioonis märkima enda nime ja kontaktandmed, pretensiooni kuupäeva, Kaubal puuduse ilmnemise kuupäeva, puuduse ja selle avastamise kirjelduse, Müüjale esitatava nõude ning viitama või lisama pretensioonile Kauba suhtes Müüjaga sõlmitud ostu-müügilepingut tõendava dokumendi.

7.3. Ostjal on Kauba puuduste korral õigus nõuda Müüjalt Kauba tasuta parandamist või selle asendamist puudusteta Kauba vastu, selle võimatuse või ebamõistlikkuse korral aga taganeda Kauba suhtes sõlmitud ostu-müügilepingust ning seda eeldustel, et:

7.3.1. Müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada,

7.3.2. parandamine ebaõnnestub või Müüjal ebaõnnestub Kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldada.

7.4. Müüja ei vastuta Kaubal ilmnenud puuduste eest, mis on tekkinud Ostja süül või kui puudus on tekkinud kauba mitte sihtotstarbelise kasutamise tagajärjel. Samuti ei vastuta Müüja Kauba normaalse füüsilise kulumise eest vastava tootja poolt määratletult tavalise kasutamise korral, kulumaterjalide nagu küttekehad jne. Samuti ei vastuta müüja Kauba eest juhul kui ostja eirab tootja tehase poolt kehtestatud kasutustingimusi ja eirab kasutusjuhendis sätestatud normatiive.

7.5. Lisaks Tingimuste p-s 7.1. sätestatud Müüja vastutusele kehtib Kauba suhtes ka Kauba tootja poolt antav 6 kuuline müügigarantii, mille täpsem sisu, kehtivusala jm tingimused on määratud konkreetse Kauba tootja poolt antava müügigarantii tingimustes. Ostjal on võimalik teda huvitava Kauba tootja müügigarantii olemasolu ja täpsemate tingimuste kohta info saamiseks pöörduda Müüja poole läbi e-kirja teel saadetava päringu aadressile:  või helistades telefoninumbrile +372 504 6928.

7.6. Ostja kohustub kasutama e-poe teenust üksnes vastavalt seadusele ja headele tavadele tuginedes.

8. Tingimuste muutmine, vaidluste lahendamine

8.1. Müüjal on õigus Tingimusi osaliselt või täielikult ühepoolselt ja ilma etteteatamata muuta. Muudatused jõustuvad alates nende avaldamisest e-poe koduleheküljel www.saksavorst.ee. Kui Ostja esitas tellimuse enne Tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Ostja ja Müüja vahelisele õigussuhtele Ostja poolt tellimuse esitamise hetkel kehtinud Tingimusi, v.a. kui seaduses või Tingimustes on ette nähtud teisiti.

8.2. Tingimuste osapooled vastutavad teineteise eest Tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses. Müüja ei vastuta Ostjale tekitatud kahju eest ega Kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või Kauba kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Müüja ei saanud mõjutada ning mille saabumist Müüja ette ei näinud ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

8.3. Ostja ja Müüja vahel e-poe kasutamisel, ostu-müügitehingu sõlmimisel ja täitmisel tekkivad vaidlused üritavad osapooled ära lahendada läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Ostjal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse. Kohtusse pöördumise korral on Ostja ja Müüja leppinud kokku kokkuleppelise kohtualluvusena Müüja asukohajärgse kohtu.

8.3.1. Ostjal on õigus pöörduda pädeva järelvalveasutuse poole, milleks on Riiklik Tarbijakaitseamet aadressil Rahukohtu 2, Tallinn 10130 e-post:

Lae alla: Üldtingimused

Liitu uudiskirjaga

Liitusite edukalt meie uudiskirjaga. Täname Sind!


Makse ja tarneviisid


Partnerid: